Festen

Vaknade allt annat än utsövd idag. Det blev inte speciellt sent igår för jag var så jädra trött. Kom nog hem runt 12. 
Men att inte sova och dricka några öl går inte hand i hand. Även fast jag inte blev särskilt onykter.
Men innan jag åkte hade jag riktigt kul. 
Alla var glada och hade gått all in på utklädnader vilket jag älskar. 
Det var några roliga lekar oxå som uppskattades. 

Jag klädde ut mig till kock. En nerblodad sådan. Blev bra tycker jag själv! :-) 


Maken hämtade mig från festen och när vi kom hem gav jag Isabelle ersättning och hade en förhoppning om att hon skulle sova kanske åtminstone 4 timmar i sträck. 
Men nej. Vakna varannan timma som vanligt. Fy fan vad trött jag är på detta! 
Snart ska vi åka och hämta storebror som sov hos farmor. 




Kommentarer
Postat av: Amela

Vilken tjusig kock :) oh vad jag lider med dig som inte får sova :( hade så förra veckan då var det en utvecklings fas amina hade! Kan du inte ge henne lite välling blandat med ersättning så kanske hon sover bättre då? Eller hon kanske inte är fem månader än? Äter hon gröt på kvällen? Är hon hungrig r hon vaknat eller bara snuttig? Pappa kanske ska ta henne så hon inte känner lukten av dig?!

Svar: Tack! :-)
Vi håller på att ge gröt nu men hon är inte så förtjust i det än så hon äter inte så mkt.
Hon äter ju vid varje gång hon vaknar och somnar sen om så hon borde ju vara hungrig tänker jag...
Trodde det skulle bli bättre när hon fick ersättning innan läggdags men icke.

Skulle vilja testa att hon sover med maken istället om hon vaknar lika ofta. Får nog göra det helt enkelt! :-)
enmagetill.blogg.se

2013-11-03 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0