Helgen

Helgen gick fort. Har inte vart hemma ett dugg förutom för att sova .
Igår fyllde min lillasyster 11 år så vi var där för att fira henne och så gick vi en promenad där oxå. Sen på kvällen for jag till stan för tjejkväll . Det var supertrevligt som alltid och alldeles för mkt gott att äta. Sent blev det oxå, var inte hemma förns 12 tror jag. ( tröööött ) 

Idag har jag vart i skogen hela dagen. Lämnade barnen hos farmor och det hade gått jättebra. 
I skogen gick det som vanligt för mig...inget skjutet. Såg iofs en kronhind.
Men svågern sköt en gris så det var väl kul ändå att de blev nått! 

Nu sover nästan båda barnen och jag väntar på solsidan, sen blir det kväller för jag är trött efter gårdagen och all frisk luft idag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0