Höga krav

Idag var det ingen rolig träning. Inte för min del i varje fall. Kände mig riktigt dålig idag. En övning fattade jag verkligen inte hur mkt jag än försökte vilket gjorde mig ännu mer arg på mig själv. 
Jag vill ju så gärna göra bra ifrån mig och hatar att känna mig dålig. Och än värre blir det när man inte kan visa vad man går för. 
De allra bästa spelarna ska ju kunna spela med vilka i laget som helst men dit har jag ju absolut inte kommit och då är det inte roligt att spela med såna man är ovan med. Man vet inte hur den personen passar och man vet själv inte hur man ska passa. 
Så var det idag. Hur fri jag än var fick jag inga passar och när jag la en pass gick den bara fel. 
Skitträning helt enkelt. 

Nya tag på måndag. Hoppas huvet är med mer då. Viljan finns ju och det är väl den som räknas. 
Nån gång ska jag väl få känna att jag tillför nått. För just nu känner jag mig mest i vägen... 

Nu har jag ätit min keso och ska gå och lägga mig. Blir väl att vakna 2-3 ggr inatt som alla andra nätter. 
Det sjuka är att jag börjar vänja mig. Är inte lika trött längre som förut. :-) 
Kroppen anpassar sig väl... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0