Julklappar var det ja...

Sitter och letar klappar på nätet. Känns smidigast så . 
Jesper ska nog få ett parkeringshus och Isabelle får nog några bitleksaker. Svårt att hitta på nått till henne, inte för att hon fattar nått men jag försöker komma på om hon behöver nånting särskillt. 
Jesper får nog kanske nån liten grej till men inte mer av oss. Det ramlar väl in lite julklappar ändå skulle jag tro! :-) 

Till Emil vet jag inte vad jag ska hitta på. Ska lägga förslag att vi köper en iPad ihop. Men nått liget ska jag väl komma på. 
Undra vad jag önskar mig?! 
Kängor kanske, det har ju stått på min lista i 5 år. Eller en plåtburk till tvättmedel. :-) 


Dagen känns lite bättre nu. Har gått en promenad och hämtat hem Jesper. 
Ska börja laga mat snart . Jag får dock äta nått annat för jag har den andra fastedagen idag. Just nu går det helt ok! 
Middagen blir nog tonfisk och sallad. Men det är gott så det blir bra! 


Tog några bilder på Isabelle förut och gud vad jag skrattade! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0