Kallt och blött

Nästan en heldag i skogen! 
Kallt som satan och sen började det regna. Och inget djur såg jag... 
Makens bror sköt en gris men jag åkte hem och duscha när de skulle dra ut den. ( skyllde på ömma bröst vilket iofs var sant...)!haha

Det var ändå i efterhand skönt att få sitta några timmar i mins egna tankar , kom tillochmed på mig själv att inte ens lyssna eller kolla efter djur. Satt bara och funderade. Välbehövligt! 

Svärmor hade båda barnen från halv 8 till 2 och det gick jättebra. 
Isabelle hade bara ätit en gång och sov resten av tiden. Mina bröst tackade för att hon inte hann vakna innan jag kom tillbaka! ;-) 


Imorrn får vi se vad som händer. Vet att maken vill jaga för att hans bröder ska göra det. Men det skulle ju vara roligt att hela familjen kunde göra nått nångång. Och så är det ju farsdag oxå. Ska han få sin present får han allt vara hemma! :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0