Klipp, klipp

Vad knäppt det är att för varje gång vi klipper Jesper så ser han bara äldre och äldre ut. Min lille pojk försvinner snart! 
Men han blev så fin denna gång ( farmor klipper...) och han satt riktigt stilla. Tack vare stora maskiner på youtube men ändå... :-) 
Det var väl det ända vettiga vi fick gjort idag. Var hos svärmor hela dagen och dega med barnen. Och nu ikväll köpte vi hämtmat, riktigt lat dag! 

Kom på nått bra förut. Har ju tyckt det var konstigt att Isabelle inte sov så länge trots att hon fick ersättning innan läggdags. Hon har ju fått för lite. Läste på paketet och hon har fått för en månads ålder och hon är ju över 4 månader... Haha 
Vet inte varför jag löst fel. 
Men nu ikväll fick hon för sin ålder så vi får se om hon nöjer sig lite längre. 
Man märker tydligt på kvällarna att hon är hungrig och vill ha mer efter jag ammat. Det känns tråkigt men jag väntade mig nästan detta då det var samma med Jesper. Mina bröst är inte tillräckligt bra helt enkelt. 

Nehe, nu kolla på asspännande bacholorette.... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0