Ljuva morgon...

Haha ja , vaknar inte den stora först så är det den lilla... :-) 
Det gick inte att stoppa kvittrandet så det var bara att bege sig upp ur sängen. 
Får se hur det känns att gå upp tidigt imorrn när det blir fest ikväll... 
Men vi blir av med den stora inatt då han ska sova hos farmor och farfar. Hoppas det går bra, det var ett tag sen men förut har det gått jättebra. 

Maken ska ha hand om den lilla hela kvällen och jag sa att jag stryper honom om han ens klagar över nått när jag kommer hem. 
Jag behöver verkligen den här kvällen känner jag. Bara tala med vuxna människor ska bli sjukt skönt!!!! ;-) 

Nu ska jag packa in allt och alla i bilen och åka till mor först en stund. Sen svärmor. Sen hem. Sen svärmor och SEN ska jag på fest! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0