Maxi

Var och storhandlade på Ica maxi motala igår. Fasen alltså, hade min svägerska inte vart med hade det aldrig gått med 2 kids! 
Hur gör folk? Är det bara jag som tycker det är jättebesvärligt ? Man får ju inte plats med nånting i vagnen för där satt ju den lilla... Haha 
Stackars isabelle syntes knappt när vi kom till kassan. 
Passade ju på att köpa jättepaket medblöjor och toapapper när jag var där och det gick ju inte ens i vagnen. 

Hur som helst så blev vi klara på typ en och en halv timma och ungarna sa inte ett ljud. ( ok, mutade med en brandbil ) 
Men de var duktiga! 
Fyllde upp kyl och frys en del vilket behövdes . Det tråkiga är att det blir tomt lika fort igen... 






Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag brukar passa på när sambon är hemma så jag kan fara själv (eller bara ta med ett av barnen). Men visst veckohandlar jag ibland med alla tre. Och det är lika svettigt varje gång ;)

Svar: Alla tre?!
Du borde ha en applåd! ;-)
Jo, det går att handla med båda om jag bara ska ha lite grann, max en kasse men det blir svårt att bära mkt ju!
enmagetill.blogg.se

2013-11-05 @ 14:31:17
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0