Mr Grey

Fick boken "femtio nyanser av honom " i present av mina vänner. Har vart nyfiken på vad alla surrar om med denna bok ... 
Har kommit en tredjedel och jag är inte besviken än. Men den är lite mastig ibland så jag måste lägga ner den mellanåt... ;-) 
Inget för den blyge om man säger så! 

Brukar läsa böcker om jag har tid och lust och hittar jag en bok jag gillar läser jag ut den på nolltid. Senaste boken löste jag ut på mindre än en dag. Fast då hade jag bara ett barn... Och då sov han oftare... Hihi 

Nu tar vi ett kapitel till innan läggdags! 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Alltså dom böckerna släpper en inte! Man måste bara läsa ett kapitel till ... sen BARA ett till ... och vips är boken slut ;)

2013-11-08 @ 15:00:15
URL: http://www.elinteg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0