Nära slutet

Nu är det snart slut med amningen. Nu senaste dagarna får hon även tillägg under dagen när jag känner att det inte finns nått att äta för henne. 
Vi ammar på em , natt och morgon. Får se hur länge hon vill det. Det är ju skönt att amma på natten så slipper man gå upp och göra mat... 
Hon är ganska intresserad av det som äts vid bordet och gapar stort om det kommer en sked nära munnen. 
Gröt ger jag en gång om dagen och det verkar gå ner! :-) 

Tänkte försöka börja med potatis ordentligt nu när jag kan blanda lite med bröstmjölken , det är bara så svårt att komma ihåg att ordna mat till henne oxå. Haha 
Tyckte det var jätte skönt när man slapp tänka på det där med salter och sånt när Jesper var liten. När alla kunde äta samma sak var det bästa! 
Nu tjurar han lite med maten ibland och vägrar äta vissa saker men det hör väl till. De ska ju oxå få lära sig vad de gillar. 
Nu går inte ens mackor hem och det är konstigt måste jag säga! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0