Pynta

Håller på att städa inför morgondagen då jag får hit föräldragruppen. Känner att jag vill ta fram alla julsaker redan nu när det är städat.
Men det är liiite tidigt än kanske?! 
Till nästa helg ska i varjefall alla ljusstakar och stjärnor vara framme. Har jag tur får vi nog dit en adventsgran oxå. Det är så fint när det lyser utomhus tycker jag! 
Börjar längta till jul nu. Förra året var jag gravid och Jesper var så liten. Detta är blir mycket mysigare när Jesper förstår mer och vi har våran snutta med! 



Som sagt kommer det massa mammor och barn hit imorrn. Ska bli kul, har inte haft alla här nån gång. 
Undra vad jag ska bjuda på?! 
Får försöka baka nått, trots att det verkligen inte är min starka sida. Men nått kanske jag kan lyckas med. 
Har städar bort det värsta och dammsugit men det känns så trist att städa när jag vet att det ser likadant ut inom några timmar igen då Jesper dragit fram alla sina saker ... 
Men så är det väl när man har småbarn. Ett evigt plockande. 
Så länge det inte är skitigt så får det vara hur stökigt som helst. ;-)  



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har tagit fram alla ljusstakar och tomtar :)

Svar: Ja egentligen skulle jag nog gjort det... :-)
enmagetill.blogg.se

2013-11-21 @ 15:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0