Småförkylda

Vi går här hemma och hostar och snorar lite. Inget värre än så för energi finns det. I varje fall hos Jesper... ;-) 
Sömnen har inte vart den bästa för mig de senaste dagarna. Jesper har hostat och jämrat sig om natten. Och Isabelle har ätit. 
Jesper har ju tänder på väg upp oxå så jag kan tro det gör ont i munnen på honom. Allt på en gång. 
Så länge febern håller sig borta så är jag nöjd! 

Isabelle har börjat sova lite längre mellan maten men äter ju fortfarande 2 ggr per natt. Ska nog hoppa amningen helt nu för den gör varken från eller till längre. Trodde hon skulle klara sig på amning mitt i natten men hon vakna efter en timma igen och då fick jag göra en flaska ändå. Så nu får jag förbereda för nattflaska vid sängen tänkte jag. 


Idag vet jag inte vad som står på schemat . Hämta tallris och se ut en adventsgran som Emil kan hämta sen. Måste leta på ljusslingan och kolla så den funkar oxå. Annars får vi åka och köpa ny sån. 
Ikväll blir det hämtmat hos svärmor tror jag. Hon skulle inte hinna laga mat och föreslog att köpa med. Ja tack sa jag! ;-) 
Hon skulle åka och köpa en iPad till sig själv. Det har ju inte ens vi nån! Haha 





Kommentarer
Postat av: Amela

Tips ha lite vatten i en napp flaska ha varm vatten i termos och ersättning i en välling dosa finns att köpa i Alla mat affärer! R
Hon vill äta bara att hälla i varma vattnet med det redan kalls och i med en dosering klart på 10 sekunder 😀

2013-11-29 @ 21:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0