Äntligen!

Nästan människa igen! 
Har fått sova ganska bra inatt. Visst åt hon kanske 3 ggr ( kommer inte ihåg...) men sen sov vi emellan. Och Jesper vaknade inte ybertidigt, halv 7 blev det denna morgon. 
Igår behagade han gå upp 5! 

Efter lämningen på dagis igår körde vi mysfrukost hos Anna och Tove. Det blev en riktig bebisträff då Johanna, Emma och Therese kom med sina små oxå. Vad lyxigt man har det! :-) 
Sen på em stack jag till skogen en stund. Svärmor passade barnen. 
Det började med att jag nästan glömde bössan hemma och sen glömde jag jacka och vantar i bilen när jag gick ut till passet. 
Kallt som satan blev det efter en stund och jag var rädd om tuttarna så jag inte skulle få mjölkstockning. ( satt å sa tidigare på dagen att jag aldrig haft det...) 
Ingen älg i sikte dessa två dagar så vi får se i em om jag har bättre tur idag. 


Lillskruttan har verkligen hittat sin röst nu. Hon tjoar och gör sig hörd hela tiden. Ibland får hon till ett riktigt trevligt ljud som skär i öronen. Haha 
Det är svårt att tänka ibland när hon är igång samtidigt som det är mysigt att lyssna på. 
När jag träffade den allra minsta kotten på två veckor igår känns Isabelle som en jätte. Vemodigt! :-) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0