Avis!

Läser fortfarande massa gravidbloggar och kollar bilder på instagram. Vill så gärna vara gravid igen fast ändå inte. Jag är avundsjuk ! ;-) 
Kan inte riktigt släppa taget ännu, tänk om vi inte får fler barn!? 

Det är så himla fint med gravidmagar . Tyckte min var jätte fin till typ v 35. Då var den bara stor och hängig. 
Sen tyckte jag det var ganska kul att få mage tidigt. Det syntes ju väl redan i v 12. 
Men så blir det lätt med andra barnet. 
Hur blir det då med ett tredje? Hihi 

Är glad att jag tog många bilder denna gång så jag har att minnas till om det aldrig mer blir en graviditet för min del. . 
Säger det till alla runt mig som är gravida men tror inte de fattar att man ångrar sig. Jag har ju knappt några bilder efter Jespers mage och det är tråkigt!  

Kul ändå att följa några bloggare och bekanta som väntar smått så man får en liten del av allt det roliga! :-) 





Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Känner samma som dig. Ibland önskar jag att bli gravid nångång igen. Men jag vet inte. Bebisfabriken är varken stängd eller öppen ;)

2013-10-23 @ 19:19:26
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: amanda

Jag känner samma! Läser massa gravid bloggar och är avis! Är helt sjuk egentligen jag som hata va gravid sista 10 veckorna :P Här blir det ju fler så får vänta lite sen jävlar ^^

Postat av: Gravid i v 9

Min mage är ungefär lika stor nu i vecka 9 som det var i vecka 14 första gången, STOR skillnad och jätte svårt att dölja. Vill helst vänta till v 12 innan vi berättar på jobbet men vi får se hur det går ;)

Svar: Hihi ja det blir kul att se hur det går! :-)
enmagetill.blogg.se

2013-10-24 @ 08:22:09
URL: http://ettplusblirfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0