Ett år äldre

Jaha, då kan man inte längre kalla sig 27 år ung. För idag fyller jag 28. 
Och jag tror jag har åldrats 5 år i ansiktet de senaste 4 månaderna så nu kanske jag ser ut som 28. ;-) 

Och hur firar jag detta?! 
En gammal kompis kommer på besök och ikväll blir det innebandyträning. 
Men jag vet att maken köpt present åt mig. Och den ligger i bilen... 
Nyfiken... Hihi 

Det här med att fira sig själv känns inte lika viktigt längre sen barnen kom. Det blir roligare att fira jämna födelsedagar . Det kommer bli en brakfest när både maken och jag blir 30 istället! :-) 




Kommentarer
Postat av: Gravid i v 10

Grattis!!! Jag håller med, fyller också 30 om två år och jag satsar nog på mer firande då. :)

2013-10-30 @ 12:56:49
URL: http://ettplusblirfyra.blogspot.com/
Postat av: Tina

Grattis till dig!! Jag känner igen mig i dina tankar om att fira sin egen födelsedag när man har barn. Det känns lixom överflödigt och inte så viktigt. Bättre som du säger då att slå på stort vid jämna födelsedagar. Jag blir ju 30 i sommar men kommer då ha släptåg av en liten 4-5 månaders och troligen vara mitt i amningskarusellen så för mig blir det definitivt ett lugnt 30-årsfirande. Men det gör mig absolut ingenting :-).

2013-10-30 @ 13:05:52
Postat av: Lin

Grattis grattis!! :)

2013-10-30 @ 22:02:10
Postat av: Sussi

Woohoo! Stort grattis!

2013-10-31 @ 07:31:58
URL: http://www.tussilulls.blogg.se
Postat av: Amela

Grattis i efterskott!

2013-10-31 @ 20:03:30
Postat av: amanda

Sötisar!! Nya adressen http://mammatillz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0