Läkarbesök

Idag var det dags för att åka till usö med Isabelle för att ta bort "pluppen". Trodde jag... 
Jag tog mig dit i god tid för att kunna amma och sånt innan det var vår tid men vi fick förstås vänta ytterligare 20min. 
Sen när vi kom in tittade de lite på henne och sa att de inte gör nått åt det förrns hon är 2 år. 
Det tycker jag de kunde ha kläckt ur sig på telefonen. Lägga ner 3 timmar på ett besök på 5 min där de säger att vi får komma dit om 2 år först. 
Anledning till det var att de behöver söva henne och det har de heller aldrig sagt utan det lät som ett väldigt enkelt ingrepp. 
Är sjukt irriterad på dom just nu. 
Men jag var ju visserligen osäker om jag ville ta bort den så nu har jag ju mer tid att tänka på det! 
Känns inte helt ok att söva henne för nått helt kosmetiskt heller... 





Kommentarer
Postat av: Tina

Gudars så sööt hon är!!!

Svar: Blir eran dotter lik dig så får ni det jobbigt i tonåren! :-)
enmagetill.blogg.se

2013-10-21 @ 16:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0