Längtan

Längtar efter en hel natts sömn. 
En redig fest. 
En kväll ute bland folk. 
En dag med bara mig själv att ansvara för. 
Ensamtid med min man. 
Att känna mig fin. 
En mage jag vill visa upp. 
En rygg som inte snärtar. 
Barn som sover nätterna igenom. 


Ja, det finns mkt att längta efter. Får se bär vi kan börja bocka av denna lista... 
Börjar på lördag med en fest. Halloween fest med laget. Har precis kommit på det jag ska vara. 
Och det känns hemskt att säga att jag ser fram emot några öl eller glas vin nu när hon tar flaska på kvällarna... 
Men kul ska det bli! :-) 



Kommentarer
Postat av: Tina

Åh jag förstår dig!! Det där med en hel natts sömn speciellt. Numera så börjar magen bli i vägen och stör min nattsömn..sjukt jobbigt.

Men tänk som så att vips är denna tid förbi och den kommer faktiskt inte igen. Plötsligt en dag vaknar du och saknar dina mammalediga dagar!! När barnen blir större och du börjar arbeta igen så kommer du att få vara dig själv långa stunder varje dag och då kommer du sakna allt det där du nu inte riktigt ser just nu. Men jag förstår dig helt och fullt!!

Svar: Jo, ja vet...
Men det är svårt att se skogen för alla träd, eller hur är det man säger?! :-)

Sen sitter jag på jobbet och planerar en trea.... Haha
enmagetill.blogg.se

2013-11-01 @ 09:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0