Livrädd!

Satt och tittade på barnprogram med Jesper förut och helt plötsligt blir han rädd och börjar störttjuta. På TVn är en gubbe med långt låtsasskägg... 
Fick byta kanal fort och sätta på lilla röda traktorn. 
Tänk om han kommer bli rädd så fort han ser nån med skägg stackarn! 
Hur ska julafton bli då??!! 


Idag åkte jag direkt efter lämning på dagis till Anna. Köpte färskt bröd och åt både frukost och lunch där. En riktigt slö dag! 
Men jag orkar inte vara hemma när jag är så här trött. Då blir jag heldeppig. 
Försöker sova då hon sover men hon vaknar ju till hela tiden så jag får ingen ro. 
Om jag inte får sova mer ön 2 timmar i sträck snart kommer mina påsar under ögonen hänga ner till knäna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0