Match imorrn

Imorrn är det borta match mot Lindesberg. Känns lite avstyrt då jag har sömnbrist och det ligger en bit bort vilket betyder att bebis belle måste följa med. Nu fanns det som tur var nån som kunde ha henne på läktaren annars hade det blivit svårt att spela! 
Förhoppningsvis får jag bra med sömn inatt så vi råder bot på the lack of sleep oxå! 

Det var nån som sa att smekmånaden i laget är över och det tror jag stämmer bra. Personligheter kommer fram och klorna vässas och murar byggs upp. 
Men så blir det. Det är ett gäng med tjejer vi talar om! ;-) 
Och det är faktiskt så att alla blir inte bästisar med alla, så funkar det inte nånstans. Så länge man kan ha ett fungerande lag så är det bra! 
Önskar ibland att man vore kille så man slapp en del snickesnack och alla missförstånd som lätt uppstår när man läser lite för mkt mellan raderna.

Jag måste säga att jag nog håller tillbaka en stor del av mig själv på träningar. Men det är så jag har valt att göra. När jag kommer dit vill jag lämna mitt privata hemma och bara spela innebandy. 
Jag vill inte att det ska bli så allvarligt snack där, det spar jag till mina vänner. 
Det är skönt att bara ha det kul och träna. För jag tycker ju fortfarande det är kul att åka dit och så vill jag att det förblir. :-) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0