Matt och trött

Är härligt trött efter innebandyträningen. Det var den roligaste träningen på länge, kanske nånsin. Bra övningar och alla var glada och peppade. 
Känner att min kondis är på väg tillbaka men jag får ibland ont i svanken så den måste jag träna upp på nått sätt. 

Dagen har vart riktigt bra oxå. 
Min barndomsvän Sandra var här med sin dotter Erla över lunch och fika. Hade som alltid massa att prata om och barnen stöka runt. Erla ville dock inte sova utan var jättetrött så de fick åka hemåt för att få henne att somna. 
Men det är livet med småbarn! :-) 
Måste se till att åka till dom snart igen! 

Sen var min mor här med mina småsyskon och fikade . Fick en vattenkokare som jag önskat mig. 

Av min käre maken fick jag en väska. Hade sagt att jag ville ha en från en reklam men han hade inte hittat den men köpte en annan. Den var fin och nu längtar jag lite tills man slipper hela skötväskegrejen och bara ta med sig handväska..., haha 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0