Missa nått!

Att festen igår hade vart så jäkla kul om jag hade kunnat festa till. Den hade passat mig perfekt! 
Oktoberfest med massa öl och god mat. 
Själv tog jag en lättöl... 
När klockan närmade sig 8 och jag inte hört nått hemifrån trodde jag de hade fått Isabelle att äta från flaskan men icke så. Hon vägrade. 
Så det var bara att pallra sig hemåt . 
Lite tråkigt men samtidigt var det en bra tid att lämna festen när alla andra började bli runda under fötterna. 
Och nej, jag kan inte umgås nykter med fullt folk. Det är skitjobbigt! :-) 

Men det var skönt att få några timmar utan bihang! 




Kommentarer
Postat av: Lin

Vilken söt outfit! :)

2013-10-07 @ 08:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0