Något bättre

Känner mig någorlunda bättre efter gårdagen. Hoppet har lixom smugit sig tillbaka. ( nej, fick inte sova inatt heller..) 
Det blev en helt ok dag igår. Var ute i skogen på fm, mötte där ko med kalv men de var inte skjutbara. Fast det gjorde inget, tyckte det var roligt att se dom bara. 
Sen blev det av mot svärmor som skulle passa barnen när jag var på matchen. 
Matchen förlorade vi mot Askersund. 
Men det gjorde inte heller så mkt. 
Vi spelade en bra match mot dom och deras mål var skitmål och hade inget med bra spel att göra. 
Vi var nöjda och jag var faktiskt nöjd med min insats, i varje fall sista perioden. Måste nog få lite bättre självförtroende! 
Som nån sa i omklädningsrummet så gör det inte så mkt att vi förlorar, vi har roligt ändå. Skrattar och skojar efteråt och det är det som är så skönt! :-) 


Nu ska vi göra oss i ordning för en lekdate med Isak och Eddie hos Sofie. 
Det skulle bjudas på lunch oxå. Nice! 





Kommentarer
Postat av: Bloggande 4barnsmamma

Å tack för din värmande kommentar♥

Lekdate på en måndag är ju bästa uppiggande:))
Kram!

2013-10-28 @ 10:16:43
URL: http://www.treungar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0