Nehe du!

Ha! Åter igen försökte den lilla få mig att gå upp kl 4! 
Men jag vägrade gå upp och vägrade tända lampan. Hon fick ligga där och kvittra. Jag lade en kudde över mitt öra och hoppades att Jesper inte skulle vakna. 
Efter att hon misshandlat min mage med sparkar somnade hon om till slut. 
Hur får man dom att förstå att kl 4 är det absolut inte ok att gå upp?! ;-) 

Nu väntar vi på att halka iväg mot Askersund . 
Jesper har sitt första tandläkarbesök och så måste vi handla. 
Får gäster imorrn och jag har ännu ingen ide om vad vi ska bjuda på! 
Nått enkelt måste det nog bli då vi kommer vara i skogen hela dagen och inte hinner förbereda en massa. 
Men vad är enkelt? Och barnvänligt ? 
Tips?! 




Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Haha! Bra där. Ungefär som jag gör dom gånger Ingrid börjar små gnälla mitt i natten. Efter bara en liten stund så hör man att hon "hittar" fingrarna och blir tyst och somnar om igen ;)

Vi brukar ta med oss en wookpanna när vi far ut. Du kan wooka lite skavbitar som du serverar med nån god sås och grönsaker i tunnbröd. Supergott! (till barnen fungerar ju korv i alla lägen ;))

2013-10-18 @ 09:47:18
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Amela

Lasagne 😃

2013-10-18 @ 10:04:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0