Punka och stress

Vilken dag... 
Först lämna på dagis. Tänkte det var onödigt att åka hem emellan när jag ändå skulle till Bvc halv 11. 
Så åkte in och handlade och tog en kaffe på jobbet. Sen till Bvc och vänta där en stund. 
Efter Bvc var det lunch date hos Emma med Anna och therese. Det var iofs trevligt och gott men jag kände mig tyvärr stressad då jag skulle hämta Jesper igen på dagis. 
Så iväg och hämta mina varor som jag lämnat i kylen på jobbet och sen mot dagis. 
Och vad händer då... Jo, jag får punka. Stannar bilen och kollar , jo visst, platt däck. 
Ringa Torbjörn som som tur var kunde komma och hjälpa mig. Ringa dagis och berätta läget. 
Det tog väl en halvtimma så var det klart och sen kunde jag hämta Jesper. 
De var snälla på dagis och sa att det var lugnt. Tur det! :-) 

Så nu är vi hemma och maten är inpackad och ungarna sover. Jag har betalat räkningar och bokat biljetter till Melissa horn i december. 
Det ser jag fram emot! 

Nu pustar jag en stund innan maten ska lagas.... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0