Vågar inte somna!

Nu är jag sådär larvig. Jag vågar inte lägga mig. Tänk om jag vaknar av att jag måste kräkas... 
Och jag som är så trött. 
Får väl lägga mig i badrummet som jag gjorde förr! 

Jesper är i varje fall bättre. Han har inte kräkts men haft ont i magen. Han var ganska slut nu ikväll och jag hoppas han får sova bra inatt. Min lilla kille! 
Imorrn blir vi bara hemma och vilar och kurerar oss. Vill inte smitta ner nån annan heller. 


Gick ut en promenad med Isabelle och Atlas när maken kom hem. Behövde lufta mig och röra på mig lite. Hur skönt som helst! 
Kanske ska ta ut dubbelvagnen och gå en runda med barnen imorrn. Frisk luft gör alla gott!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0