Vakennatt

Inatt vaknade jag av att Jesper var uppe och gick. Blev livrädd att han skulle bli sjuk igen. Släppte ut honom ur sitt rum ( grind) och han satte sig i soffan utan ett ord. Kramades lite sen bar jag honom till sängen igen. 
En stund senare var det dags igen. 
Denna gång blev vi sittande i soffan och kollade på shrek. 
Men han var aldrig dålig. Bara pigg antar jag. Eller om han hade lite magknip kanske. 
Till slut ville han gå till sängen igen och jag fick göra detsamma. 
Då vaknade den lilla.... 

Så nu sover Jesper redan , han måste nog sova en stund igen sen. 
Och jag borde ju oxå sova. Men orkar inte. Haha 


Tack för alla tips om flaskor! 
Vi har just nu mam anti kolik flaskan, trodde den var bra för dom. 
Får testa några fler ggr sen får jag testa att köpa annan flaska. Om det hjälper vill säga. 
Kanske aldrig blir ett flaskbarn. 
Jag som inte tänkt amma i evighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0