Växtvärk?

Fy Fabian! 
Blir seriöst deprimerad när jag inser hur denna dag kommer bli. 
Har sovit ca 3 timmar inatt. 
Tack vare Jesper. Han vaknar och gråter och vill inte somna om. Igår kväll haltade han oxå och då tänkte jag om det är växtvärk kanske. 
Vi var vakna inatt i varje fall och sen sov han några timmar för att åter vakna vid 5. Så då var det bara att vakna. 
Och därimellan har Isabelle ätit och gnällt för jag åt tydligen vitlök igår. 

Är så jäkla irriterad på min käre make som inte tyckte han kunde göra nått inatt när båda ungarna låg och grät hos mig i sängen utan han gick och la sig i ett annat rum. 
Hallå?! Lite störtning kanske?! 

Hjälper han mig inte så jag får sova idag vet jag inte vad jag gör.. 
Nu ska jag inta frukost och kaffekopp nr 2 ( av 100 idag ) så man får energi en yttepytte stund. 


Nån som har erfarenhet av växtvärk förresten? 
Eller varför han nu vaknar och gråter. 
Han gnäller även under tiden han sover hör jag ibland. 


Kommentarer
Postat av: Sofie L

Hmm, du får säga till honom ordentligt känns det som. Ni är ju två föräldrar med ansvar! Och vad jag förstår så var det här natten mot lördag och då har han inte ens jobbet att skylla på.
Hoppas verkligen att du får sova snart! Ge Isabelle mat och sen går du och lägger dig i andra sängen och lämna båda barnen hos maken din så kanske han förstår hur du har det ;-). Du har lika mycket rätt att få lite sömn!! Kram

2013-10-14 @ 19:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0