Vi lever!

Har inte blivit sjuk men lever i sviterna efter magsjukan. 
Det var bara en tråkig dag igår och hade inget att komma med. 

Nu är vi precis hemkomna från svärmor där vi var ute och gick en sväng. 
Slängde i mig några köttbullemackor och ska äntra duschen. För ikväll ska jag ut på galej! 
Det är min chef som fyllt 50 och bjudit alla på jobbet. Temat på festen är bayerskt så det blir utklädning till ölflicka. Haha 
Mina kläder är väl inte så uppstyrda då jag inte vetat om jag kunde gå eller inte men jag vet att några har beställt kostymer. 

Det kommer väl inte bli nån sen kväll för jag ska köra och sen vet jag inte om Isabelle kommer ta flaskan heller... 
Kan bli att jag får åka hem alltså. :-) 
Vi får se, men det ska bli kul att träffa lite folk efter denna vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0