Ångest!

Ska ju på den där efterkontrollen på torsdag. Står fortfarande i valet och kvalet om vad jag ska ha för preventivmedel .
Vore ju så skönt om det funkade bra med kopparspiral. Men är liiiiivrädd för att sätta in en !
Slippa piller varje dag och sen håller den ju i några år. ( lagom till nästa barn...) hihi

Har ingen lust att gå till den barnmorskan jag ska till, är dock så illa tvungen då det inte fanns nån annan när jag bokade.
Men nu har det börjat en ny men vill helst inte dra på det längre än möjligt.
Hoppas knipet är bra nog för lite hårdare träning oxå!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Matilda

känner igen de där.. Men spiral skall vara det bästa! :) har bestämt mig för en hormonspiral, receptet finns där och nu väntar jag på vecka 13... Usch jag år livrädd!

2013-09-04 @ 07:57:15
URL: http://linnmatildas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0