Åskväder

Vaknade inatt av den högsta smäll jag nånsin hört. Det skakade till i hela huset. Sen kom åter en blixt och ett muller.
Det visa sig att jordfelsbrytaren hade slagit ifrån så åskan måste ha slagit ner i huset eller straxt bredvid.
Jag och maken var helt konstiga efteråt , båda var snurriga och mådde lite illa. Knepigt!
Hur som helst så paja internet såklart så nu har jag skit teckning.
Låg vaken nästan hela natten och var rädd att det skulle brinna nånstans.
Och till råga på det så vakna både Jesper och Isabelle och somnade inte om utan vi fick ha mys i sängen ingen de lyckades slumra till igen.
Det var en riktig skitnatt med andra ord!

Det har märkts idag att det blev brist på sömn. Alla har vart tjuriga och trötta.
Jag pallrade mig trots det iväg på innebandyträning!
Kände att jag behövde komma hemifrån.
Körde lite uppvärmning på crosstrainern sen var jag med på några övningar. Skippade matchträning för det känns liiite tidigt. Men knoppen ville va med! :-)
Annars tycker jag kroppen kändes bra. Ingen känning av foglossningen alls idag!
Isabelle var så duktig och sov sig igenom träningen. Hoppas det blir likadant nästa gång.

Nu blir det snart sängen, så efterlängtad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0