Blödig morsa!

Inte nog med att jag håller på att börja tjuta varje gång jag tänker på dagen när Jesper kom för 2 år sen så var han tvungen att bli ledsen när jag lämnade honom på dagis. 
Ont i hjärtat!!!! 
Svälj ner gråten och gå därifrån bara... Lättare sagt än gjort. 
Men jag vet att han kommer vara glad om en liten stund igen. 


Som sagt så går jag och är sentimental idag. Minns vad jag gjorde alla timmar denna dag. Och så vill jag fortsätta ha det. 
I skrivande stund var vi på väg in till Örebro för en kontroll då vattnet hade gått. Om vi var nervösa?! Det kan ni skriva upp! :-) 

Nehepp , nu ska jag väl ta den där disken kanske. Promenaden får vänta för det var så kallt ute nu och jag har inget bra att ta på den lilla. Måste shoppa... :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0