Förevigad

Jag har ju fått Isabelle att skratta högt ett par ggr förut och det har varit som godis för öronen. 
Men idag var det som att hon visste att jag mådde pyton. 
Vi låg på golvet och pratade och hon började skratta högt. Jag fortsatte busa och gjorde pruttljud åt henne så hon kikna.  Ja hämta snabbt mobilen och filmade oss när hon ligger och skrattar högt hur länge som helst. 
Lyckades fånga ett så roligt ögonblick. 

Och gudarna ska veta att jag behövde det idag. 
Jag har vart så trött och Jesper har vart full av energi från några stillsamma dagar. Och så har det spöregnat ute. 
Det blev ju inte bättre när han vägrade äta mat oxå. 
Bestämde mig för att baka lite till hans kalas så vi fick nått att göra för baka är tydligen kul. ( kan det ha med smeten att göra tro?!) 
Gjorde whoopies, första gången. Ska helt ärligt säga att jag inte smakat på dom ens... Men sparade en till maken , de andra frös jag ner, och de blev godkända. Men det var chokladsmörkräm emellan så det måste ju bli gott då!! :-) 

Vet inte om man ör duktig eller dum som inte provsmakar när man bakar... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0