Härliga morgon!

Gjorde morgon runt 6 tiden idag. Hujeda mig! :-)
Så nu är jag trött igen. Trots en ganska bra natt faktiskt.
Gav den lilla ett välbehövligt bad vilket uppskattades. Men nu får vi nog bada henne på nytt för efter amning spydde hon ner sig ( och mig och soffan) .
Jesper tyckte hon var äcklig och gick runt och sa blääää, bläää!

Han däremot är en ganska jobbig prick numera. Det är så att han fick en fin , stor bok med fordon i av sin kära farmor. Jätte kul, om det inte var så att Jesper ska ha med sig den där boken överallt! Den ska läsas konstant och vara med både ute, inne och i sängen...
Det första han pratar om på morgonen är hans bok som farmor köpt. :-)
Har försökt gömma den lite taskig som jag är.


Nu blir det en liten macka sen måste jag nog ta tag i huset. I em drar jag till Askersund en sväng. Kylen ekar tomt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0