Hmm...Hm

Attans. Damp ner en hm katalog i brevlådan idag. Kliar i fingrarna... 
Men det är väl inget vi behöver?! 
Jag behöver ju faktiskt strumpor. Och nya leggings för det är hål i alla mina.

Nja, onödigt att skicka efter strumpor och leggings kanske. Finns risk att det slinker med fler grejer då. :-) 

Så kom mitt medlemsbevis i jägarförbundet oxå. Nu kan jag jaga med gott samvete. Hoppas jag har betalt jaktkortet oxå. Men det tror jag. 
Snart är det dags för älgjakten och jag hoppas jag kan komma ut några dagar. Måste ju få skjuta en älg i år. En större än pinntjuren jag sköt för några år sen. 
Hört talas om att det går en 18-taggare i skogen runtikring. Vore nått! 

Måste bara lyckas få barnvakt... Sandra?! :-) 
Förra året Sandra var barnvakt när jag jaga fick jag första pluset med Isabelle. 
Visade Sandra ett svaaaaagt sträck och fråga om hon inte såg det oxå. Hon var tveksam men det var inte jag. 
Jag visste helt enkelt! 




Kommentarer
Postat av: Amela

Måste höra om du badade henne igår sent och hur det gick. :)

Svar: Blev inte så sent , badade vid 8.
Hon blev trött och somnade direkt efter, och dumt nog av mig somnade hon i soffan och inte i sängen, så hon vakna såklart när jag bar upp henne...
Men vi körde var tredje timme inatt! :-)
Ska göra ett nytt försök men då lägga henne i sin säng direkt.
enmagetill.blogg.se

2013-09-18 @ 09:14:35
URL: http://2barnsmamman.vimedbarn.se
Postat av: Amela

Ja men vad bra lite bättre! Prova igen ikväll så kommer du se skillnad snart! Men ju senare du badar ju bättre :)

2013-09-18 @ 14:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0