Lugnet före stormen?

Är , hör och häpna, hemma fortfarande med barnen. Och vi har inte blivit osams än. Känner mig riktigt lycklig över detta!
Nu väntar jag på att den store ska sova nån timma samtidigt som den lilla så mamman kan greja lite.
Hade ju varit spännande att se om vi skulle klara oss hemma hela dagen men det blir inte att prova det idag.
Tänkte sticka en sväng till mamma och dricka kaffe för mitt är slut. Sen måste jag även köpa kaffe för att överleva morgondagen.
Hoppas på att hämta ett paket som borde dyka upp idag oxå. ( Jespers present)

Ikväll blir jag ensam hemma för den där maken ska på grabbkväll. Bäst han får leka av sig lite ! :-)



Hör från övervåningen att stor inte sover alls... Det tassas omkring nu när han äntligen kommer ur sin säng själv. ( fegaste ungen i stan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0