Mot Ikea

Håller på och tjatar till mig en tripp till Ikea. Tror det funkar... ;-)
Det är så att vi har inga lakan. Atlas rev nämligen sönder det sista stora lakanet till vår säng. Han tyckte han skulle bädda tydligen.
Så det jag ligger på nu är jätteknottrigt och oskönt.
Behöver köpa matlådor oxå. De vill gärna försvinna.
Tror det kan vara så att min käre man slänger dom ibland om han glömt diska.
En blir ju tokig för mindre saker....


Gårdagen spenderade vi med familjen typ hela dagen. Svärmor på fm och sen kom farbröderna och Fia på kvällen för att grilla och kolla på jaktfilm ( ! )
Vilket lördagsnöje! :-)
Emellan det hann jag gå en skön långpromenad med Atlas .
Perfekt dag med andra ord!!!


Kommentarer
Postat av: Marina

Känner igen det där med matlådorna haha! Här hemma försvinner dem mystiskt också när Linus haft dem.. Hmm!

2013-09-08 @ 14:51:34
URL: http://johanssonmarina.blogspot%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0