Ordning och reda

Har länge tänkt gå igenom alla kläder efter Jesper för att se vad jag har. 
Kom fram till att det finns sjukt mkt kläder! 
Som tur är har jag inte köpt allt utan lite är ärvt. Men ändå, skulle ju kunna ha trillingar ... 

Fick i varje fall fram vinterkläder som ska tvättas. Tyvärr kan ju inte Isabelle ha Jespers overaller för det blir fel storlek. Och dom är knappt använda så de ska skänkas bort till Therese bebis. Synd att fina kläder bara ska ligga utan att bli använda nån gång. 

Jesper fick även testa sin overall från förra året och den kunde han fortfarande ha! What?! 
Visst var den lång i armar och ben men jag tycker ju ändå Jesper har växt mkt! 
Får bara hoppas han inte skjuter iväg nu innan snön kommer så slipper jag köpa ny. :-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0