På öppna

Tog en förmiddag på öppna förskolan igen. Kände att jag orkade inte med en till dag som igår. Tog det säkra före det osäkra helt enkelt.
Idag var det bara 3 mammor där så det var lite lugnare än i tisdags. Ganska skönt faktiskt. Vi fick prata mkt och Jesper lekte massor.
Konstigt att när vi är borta kan han leka själv hur länge som helst, men hemma ska han typ sitta på mig helst.
Tyvärr var det sista ggn han kunde följa med dit, för nästa vecka börjar inskolningen!
Fast det blir ju typ samma för honom förutom att jag inte kommer vara i krokarna.
Har en känsla av att han kommer klara sig fint! :-)

Den lilla damen flyter mest med överallt. Hon säger sällan ifrån, bara när hon är övertrött men det händer inte så ofta längre. Får henne bra att somna då jag lägger en liten snuttefilt över hennes näsa samtidigt som hon har nappen. Det gillar hon.
Tyget är oxå tunnt så hon kan andas igenom om nån undrar. ;-)
Hon vänder sig riktigt duktigt nu. Det är sällan hon är kvar på rygg där jag lägger henne.
Urs, vet inte om jag vill att det ska gå så här fort.
Får njuta så länge hon inte kryper i varje fall.


Min tid på Mvc fick jag boka av idag, men fick en ny på tisdag.
Då har jag med säkerhet barnvakt. Hade ingen lust att ha med Jesper när man gör efterkontrollen. Haha
Iofs har han ju vart med en gång redan men då var han ju minimini, det är han inte nu.
Även om han inte förstår nått så känns det lite fel att han ska behöva vara med på en gynundersökning. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0