Så mkt fint!

Är riktigt nöjd med presenterna Jesper fick idag. Håller på att göra ett lekrum där nere så han fick möbler till det som vi öbskat och annat smått och gott. Av oss fick han en spis och sin barnstol. 
Så ikväll har vi blivit serverade både kaffe och sallad vid hans lilla bord. :-) 


Den här helgen har passerat hur snabbt som helst tycker jag. Visserligen har jag haft fullbokat men ändå. 
Imorrn är det måndag och dagis igen. Hoppas han inte blir ledsen igen bara. Fast jag vet att han har roligt där. Det märks när man ska åka hem. 
Under tiden han är där ska jag diska finporslinet och gå en långpromenad med Atlas. Tror jag. Kan bli en vilodag oxå. 
Hade ändå tänkt spela innebandy på kvällen om jag hittar barnvakt till Jesper.

Nu väntar sängen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0