Sovdags!

Ögonlocken faller snart ner. Så trött men måste se klart idol. I varje fall låtarna. Sen bryr jag mig inte värst om vem som åker ut. Haha 

Haft en braig dag idag. 
Åkte och handlade mat och sen gick vi en promenad i skogen . Det tar sin lilla tid att gå när Jesper ska gå själv. Han går i sin egen värld och trallar och tittar på stenar . Så go! :-) 
Det blev tacos till middag och nötter till efterrätt. Fortfarande klarat mig utan sött ,tummen upp på det! 

Imorrn är det innebandymatch mot Kumla. Får se hur mkt jag kommer spela. Men det ska bli kul! 
Har pumpat lite mjölk utifall det kommer behövas. Fick inte ut så mkt men tänkte att det kan vara i nödfall. Är ju hemmamatch så är inte borta så länge. 

Nja, ikväll är de inte värst på idol!!! 

Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Jag har inte heller nån speciell favorit på idol. Flera är bra. Och någon är sämre ....

Haha, jag vet inte om det har fungerat så bra för mig att vara höggravid och besikta. När jag väntade tore och bara hade nån vecka kvar till bf fick jag nästan en "dödsdom" på min gamla bil. Började nästan tjuta där och då ;)

2013-09-28 @ 08:21:40
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0