Sprutor

Idag var det dags för 3-månaders vaccination för Isabelle. Allt gick himla bra och hon blev bara ledsen en pyttestund. Sliter ju lite i hjärtat men man har ju varit med förr. 
Det vägdes och mättes oxå. Tjejen väger 6100 g och var 60 cm lång tror jag hon sa. 
Så hon växer ju bra på mjölken hon får än så länge. Skönt att veta! 


När jag var på Bvc kom min bm fram och skulle hälsa . Då passade jag på att fråga om en tid för kontroll av spiralen. 
Just då väntade hon på en patient som inte hade kommit så jag fick hoppa upp i gynstolen med detsamma och göra en koll. Allt satt bra i varje fall. 
Så då var det avklarat! 

Nu får vi se hur kvällen blir . Om det blir feberfest eller inte.... 






Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

SÖtnosen! Visst är hon väldigt lik dig?
Håller tummarna för att hon slipper feber efter sprutan ...

Svar: Haha ja kanske. Får höra olika vart man än är vem hon är lik.
Hon är ju ganska söt så det vore ju kul om hon var lik mig... :-)
enmagetill.blogg.se

2013-09-26 @ 21:26:44
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0