Tacka den lilla röda!

Dagar som denna då man knappt orkar med att tänka än mindre leka är man djupt tacksam över barnprogram. 
Även om djingeln till " Lilla röda traktorn" nu har etsats sig fast i huvet... 

Har hinkat 2 koppar kaffe redan men de har inte hjälpt, bara gjort mig kissnödig så nu får vi hitta på nått annat 
Längtar tills Jesper vill sova middag. Tyvärr sover den lilla nu så hon kommer garanterat vakna då. Men kräver inte lika mkt energi som Jesper gör just nu. 

Jag som var så taggad att börja innebandyn denna vecka! Blir inget med det. 
Herreguuuuud vad jag vill träna!!!! 
Och träna upp magen, och rumpan, och låren... Allt! 


Btw. En vecka utan fika och godis. 
1 kg borta. ( med många promenader ) 





Kommentarer
Postat av: Lin

Kämpa på!! Du kanske kan försöka få till en vila när maken kommer hem från jobbet? Bra gjort med snaskstoppet! Mer än vad jag fixar... ;)

Svar: Tack, ska försöka! :-)
Tyvärr är ju han oxå förkyld, och man vet ju hur det är med karlar och förkylningar.... :-/
enmagetill.blogg.se

2013-09-16 @ 11:42:58
Postat av: Marina

Dukigt! :) jag försöker också hålla mig borta från godis och fika men det är lättare sagt än gjort haha

Svar: Ja det är skitsvårt!
Tur i oturen att jag blev sjuk för då har jag inte blivit sugen! ;-)
enmagetill.blogg.se

2013-09-16 @ 12:10:08
URL: http://johanssonmarina.blogspot.se
Postat av: amanda

heja heja! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0