To do list

Urs, idag är en sån där "måste" dag. 
Det måste städas för på söndag är det kalasdags. Och det måste bakas några fler kakor. 
Och jag måste byta blommorna som vissnat ute för det ser för täskigt ut! 

Sen borde jag nog göra en massa annat oxå men tar måstena först. 

Den här natten har vart bedrövlig! 
Ryser när jag tänker på den. 
Skruttan vakna som vanligt efter ca 3 timmar först och sen var det en gång i timman plus att hon inte ville sova mer utan låg och snacka och sprattla. 
Sen hörde jag Jesper tassa runt vid halv 4... Men han måste ha lagt sig igen för jag hörde inget mer. 
Jag ber till Gud för en bra nattsömn snart! 

Och tusan om inte den där beställningen på kläder kommer skickas iväg idag... 








Kommentarer
Postat av: Lin

Usch o fy... Hoppas sömnen ordnar upp sig snart! Du sover inte bättre om hon sover i spjälsäng då? Så var det för mig iaf! Kram

Svar: Ingen bättre natt inatt heller... :-/
Jag har ju provat att lägga henne i den men hon vill inte komma till ro i den. Sen när vi blev förkylda ville jag inte bråka mer än nödvändigt.
Får ta och försöka på riktigt trots lite skrik tror jag... :-)
enmagetill.blogg.se

2013-09-21 @ 07:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0