Träning

Igår tog jag upp innebandyträningen på riktigt. Kändes helt ok men min kondition är inte vad den en gång var. Ganska förståligt kanske med tanke på hur lite man rörde på sig i slutet V graviditeten. 
Vet att jag har en bra grundkondition så den är nog tillbaka snart! 
Det var ganska rörigt i huvet efter en del bollövningar, märks att man inte spelat på ett tag. 
Kul var det i varje fall och jag hoppas träna på onsdag oxå. Sen är jag frågad om match på lördag och jag måste nog ställa upp då det var dåligt med folk. 

Än så länge går jag inte in 100% med kroppen för det känns lite tidigt att gå från 0 - 100 på en gång. 
Får känna mig för och hoppas kroppen säger ifrån om det blir för mkt! 


Och hur går det med sötsakerna då?! 
Jo, det går skitbra! 
Över 2 veckor utan! 
1,6 kg borta. Sjukt. 


Kommentarer
Postat av: Elin - Livat på torpet

Härligt!
Och jag äter fortfarande för mycket sötsaker. Måste sluta. Men det är ju så svårt ....

Svar: Är förvånad över mig själv faktiskt!
För jag älskar sött men det har gått så bra. ( hittills)
Snart hittar ni mig vid nån mack kl 2 på natten med craving för choklad...
enmagetill.blogg.se

2013-09-24 @ 11:20:58
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0