Trotsen är här!

Välkommen 2-årstrots. Du är väntad.
Fy Fabian vilken förmiddag vi hade.
Jag ville stundtals bara lägga mig ner och tjuta. Vi var väldigt osams Jesper och jag.
Det verkade inte spela så stor roll om syrran sov heller, han bara jäklades ändå!
Så fort jag inte gjorde som han ville så blev det ett jäkla liv .
Man känner sig verkligen helt lost. Jag vet inte riktigt än hur jag ska tackla situationen.
Det kommer ju gå över men när man är mitt uppe i det är det inte kul.
Känner mig otillräcklig. Gråter den ena så börjar den andra och vem ska man trösta först?!
Det kastas grejer högt och lågt och det gnälls konstant.
För att inte tala om hur kul det är när lillasyster behöver käka...

Hoppas på en bra dag imorrn.
Börjar med öppna förskolan. Sen får vi se om jag lyckas ta mig till Mvc, har ingen barnvakt längre så jag kanske får boka om min tid.


Kommentarer
Postat av: Amela

Oh fy vet hur det är:( har så varje dag med Alina minst en fång per dag! IdG fick hon fel napp vid middag sövningen vilket gjorde att hon grät och skrek i en kvart sen tog hon nappen iaf och somna! Inte så kul när hon slåss och kastat saker. Räkna till tio och andas :)

2013-09-04 @ 22:52:57
URL: http://2barnsmamman.vimedbarn.se
Postat av: Elin - Livat på torpet

Trots är hemskt ... hoppas att det är en trots som snabbt är förbi!

2013-09-05 @ 08:48:49
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0