Doktorn och lek

Tar igen oss i soffan framför flygplan efter en händelserik dag. 
Vi började dagen på usö hos audiologen. De kollade hörseln på både Isabelle och Jesper. Det såg ok ut men nu har de ju vart förkylda så det var lite vätska bakom trumhinnan på Isabelle. Men annars gick testerna bra. Jesper var så duktig och jag vart så stolt över honom. Han tyckte nog det var ganska kul därinne! Två klistermärken fick han oxå! :-) 


Efter det tog vi en fika med kaffe och bulle. Satt fint vill jag lova! 
Sen styrde vi bilen mot lek och buslandet. Där var det full fart! Isabelle sov visst mest i vagnen men jeppe sprang runt. Åt lunch där innan vi åkte hemåt. Tog en kebabtallrik... Aj då! 
Ungarna slocknade fortare än kvickt och sov vidarei bilen när vi gjorde snabba ärenden på Marieberg. ( en av oss satt oxå i bilen såklart! ) 
Köpte ett nytt hundbälte att ha när vi får och springer och Emil bytte nått på jula och köpte olja till trallen. 

När vi kom hem var jag tvungen att springa en bit. Den där kebaben och Bullen retade jag mig lite på... ;-) 
Hade ändå tänkt springa men nu blev det ett måste. Blev 6 km med Atlas och nya selen. Gick skitbra idag med! 
Ska snart hoppa in i duschen men måste lägga barnen först för maken är inte hemma. Han är med sitt jobb nu ikväll och inviger olearys som öppnar i Askersund. Det är hans jobb som byggt det så de har förtur! :-) 
Nehepp, dags för välling! 


På lek och bus: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0