Olearys

Igår kväll var vi ute och käkade och bowlade i Askersund. Riktigt fina lokaler har de fått till. Som nån sa, känns ju inte som att man är i Askersund längre... :-) 
Maten var ok, tog en burgare och den slank ner fort. 
Bowlingen gick sådär, är verkligen ingen höjdare på de. Ibland gick det riktigt bra för att nästa runda gå åt skogen. Men, men. Brydde mig inte så mkt om resultatet faktiskt. 

Kvällen var trevlig men jag var så trött på slutet så åkte hem 11 . Efter bowlingen hade det nog vart roligare om man druckit lite känner jag. 
Får bli nästa gång! 

Frida in action: 


Nu på morgonen hade jag ju planerat att springa men jag är täppt i näsan så får avvakta lite. Blir nog en promenad nu på fm istället. Kanske springer ikväll om det känns bättre. 
Får inte bli sjuk för imorrn är det äggcup  på innebandyn som jag vill vara med på!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0