En dipp

Har haft en liten dipp i min löpning senaste veckan. Blir lätt så när jag har mens. Då känner jag mig mest tung och inte så pigg. Men igår em kom solen fram och jag kände hur jag ville ut och springa så det var bara att snöra på sig och ta en runda. Det var så skönt!
Nu ligger jag och väntar på att maken ska gå upp så ska jag springa en sväng nu med. Bäst att ta tillfällena som ges. Även om jag inte har haft lusten i veckan så har det ju regnat en massa och så har vi ju jagat en del. 

Jag har klarat veckan utan sötsaker oxå! Igår gjorde jag chokladbollar med kokos och stevia i som jag tog några av men har inte ätit nått annat. 
Så nu får jag se hur länge jag klarar mig! :-) 


Idag ska jag och svärmor ut och plocka svamp och kolla om vi hittar mer björnbär. Gick ju in i ett stort snår med björnbär häromdagen. Vore kul att kunna göra marmelad eller nått av dom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0