En dröm jag har

Åh, när som helst i dagarna ska en av mina gamla vänner bli mamma för första gången. Det är så spännande! 
Tror det gått några dagar över tiden så det är på tiden nu! :-) 
Sen har vi ju min svägerska som gick in i v 34 idag. Ser så mkt fram emot att träffa den lille killen. Barnens kusin. 
Tycker deras graviditeter har gått så fort. Det tycker förmodligen inte dom. ;-) 

En dröm jag har är att få vara med på en förlossning. Så jag sätter allt mitt hopp på min syster Sandra när det blir dags för henne. Hon har dessutom lovat mig en gång att jag ska få vara med. Vi får hoppas den blivande pappan går med på det... 
Det är nått jag verkligen ser fram emot! 
Så se till att göra barn nu Sandra! :-) 

Annars får jag väl crascha nåns förlossning. Haha 

Jag känner absolut att jag skulle kunna ha haft med nån i salen med oss. Det hade inte gjort mig nått. 
Sandra var ju med mig under värkarbetet hemma och det var ju nära hon blev barnmorska oxå om hon inte hade tjatat att jag skulle ringa hem Emil och sen till förlossningen. 


Jaja, om jag får vara med på nån förlossning i mitt liv återstår att se! 
Ingen som anmäler sig frivilligt?! 



Nyförlöst med en lila bebis. 

Kommentarer
Postat av: Sofie L

Du kanske skulle bli barnmorska? :)

Svar: Jo , det vore den absoluta drömmen! Synd man ska plugga så länge bara... :-/
enmagetill.blogg.se

2014-08-12 @ 20:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0