En spännande dag!

Idag är det bockpremiär. Men jag får vänta till kvällen att gå ut i skogen. Emil är såklart ute så nån måste ju faktiskt vara hemma med barnen. 
Får se om jag får gå ut imorrn bitti oxå. Fast helt ärligt är jag inte ett fan av att gå ut när det är mörkt. ;-) 

Ser däremot väldigt mkt fram emot kvällen! Blir kul att se om det finns några djur på marken. Skönt att få några timmar för sig själv oxå. 


Men innan det har jag fullt upp idag! 
Det är nämligen nått annat på g som vi planerat för ett tag. Ska bli så roligt och hoppas våra planer går i lås. 
Vad det är kan jag berätta senare. Har i varje fall en tårta att dekorera och en del att pyssla med innan. :-) 



Denna bock sköt jag för 2 år sen. Typ samma dag fick jag reda på att jag var gravid med Isabelle. Den är dock skjuten på älgjakten. Därav halsduk. 
En riktigt fin bock . Många minnen i den trofén. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0